LiegePlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang siha

  • masa pelepasan:2024-04-23 22:45:52
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:479
  • Penerangan pantas:

    Liege,I a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan teta

Kandungan artikel

I a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.

Perhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears, racks, rollers, and guide rails. If adjusted more carefully, it will be more beneficial for the service life of the elevator.

LiegeLif kargo mengangkat mempunyai prestasi keselamatan yang sangat tinggi. rantai tunggal mempunyai tenagan besar ton, ia tidak akan jatuh secara langsung seperti lif, kerana platform lift hidraulik listrik ini adalah peralatan hidraulik. terdapat minyak hidraulik dalam silinder minyak dan paip minyak,LiegePlatform mengangkat bergerak sendiri, dan walaupun ada masalah, meninggalkan masa yang cukup untuk operasi untuk menyelesaikan masalah.

Pertama, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, cat lif akan secara automatik oksigen di udara, menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif, perlu memperhatikan penyelenggaran dan cuba untuk tidak meletakkannya di luar. Ia dilarang meletakkannya di luar pada hari musim panas atau hujan untuk terkena cahaya matahari atau hujan.

Rif Tinggi `diKomponen kotak gerak lengkap dan selamat, aras minyak normal, dan tiada kerosakan atau kemudahan.

Kerana cat antirust di lapisan luar akan bertindak aktif dengan oksigen di udara, terutama di matahari sejuk atau iklim ribut hujan, kelajuan reaksi akan dipercepat, jadi cat luar di lif barang gudang akan menunjukkan tanda-tanda penuaan dan kemudian jatuh setiap saat. Oleh itu, apabila mempertahankan peralatan meja angkat pada masa biasa, perhatikan penyimpanannya, dan cuba untuk tidak membiarkan ia diletakkan di luar, untuk tidak menyebut dalam hari sejuk atau iklim ribut hujan. jangka panjang

Apa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?


LiegePlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang sihat



Sila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum rem

Produk platform angkat Jinchuang terutamanya digunakan untuk pengangkutan kargo ketinggian tinggi antara lantai. Dengan kapasitas muatan - ton dan tinggi angkat - meter, lif kereta api panduan, juga dikenali sebagai lif hidraulik, boleh dipasang di dalam dan di luar. Tinggi angkat tinggi dan menggunakan silinder minyak yang diletakkan sebelah, yang berjalan dengan lancar, mempunyai bunyi rendah, berguna untuk penyelamatan dan mempunyai kehidupan layanan panjang. Dalam keadaan kehabisan kuasa, boleh digunakan turun kecemasan manual, yang selamat, nyaman, cepat, dan praktik. Kedalaman lubang umumnya adalah cm-cm dan tinggi lapisan atas tidak terkena kesan, Stesen pompa boleh disesuaikan mengikut persekitaran di lokasi, sesuai untuk - lantai struktur besi atau kilang beton. Kedua bahagian dalaman dan luar boleh digunakan. Stesen pompa mengadopsi stesen pompa perusahaan kongsi dan stesen pompa diimport dari Itali. Jika keperluan kelajuan terlalu tinggi, stesen pompa kongsi boleh digunakan untuk memenuhi keperluan penghantaran yang ideal. Cilinder minyak dan segel dibuat dari komponen diimport, The oil leakage problem of components . The oil cylinder is built into the platform . The heavy-duty steel wire rope wheel or weighted special chain ensures safety . The automatic insurance during the lifting process ensures vehicle safety . The synchronous device during the lifting process ensures that the vehicle may not overturn . The alarm setting before falling to the ground ensures the safety of the operator . The chain or steel wire rope fracture protection device . The hydraulic system pressure loss explosion-proof protection device . The elevator special flat permanent magnet switch is selected, Kesan penerbangan adalah baik. . Jarak diantara muatan berat dan kosong adalah kecil dan ketepatan penerbangan adalah tinggi. . Papan lif piawai, kotak panggilan paparan LCD, alat kawat yang berkaitan, dan konektor dipilih. Kelihatan cantik, operasi mudah, paparan visual kedudukan kereta lif di lantai, saluran kabel disambung menggunakan sambungan, dengan pilihan automatik dan manual.

Sekali lagi, jika frekuensi dan amplitud getaran tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan semasa operasi adalah relatif tinggi, ia disarankan untuk memilih minyak dengan kapasitas adsorpsi tinggi. Apabila menggunakan tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan, lebih baik menggunakannya pada suhu ° C; Soak minyak kiri dan kanan dengan teliti sebelum menghapuskan sebarang kelebihan

Raka TandaBesi manganese biasanya digunakan sebagai profil utama untuk lif kargo gudang. Untuk mencapai kesan anti-korrosion yang lebih baik, lapisan primer yang menentang rust biasanya dilaksanakan, yang secara efektif menghalang udara dan mencegah korrosion awal besi. Di bawah, tekan hidraulik Ruilong akan menjelaskan peran primer yang menentang rust.

Bengkel kerja platform angkat turun: valv tutup tidak ditutup dengan ketat, atau terdapat kebocoran minyak pada bahagian sambungan valv yang berkaitan atau berkaitan; Penghapusan adalah untuk ketatkan valv tutup, memperbaikinya dan ketatkannya, atau menggantikan cincin penutup. During the use of guide rail type cargo elevators, getaran which can easily lead to corrosion and shorten their service life. What are the requirements for the maintenance of the steel wire ropes of guide rail type cargo elevators?

Kebocoran berlaku kerana melepaskan, dan pengaruh panas pada permukaan penyegelan dan gabungan paip mesin; Sesetengah kerosakan pemprosesan dan kerosakan lain adalah sukar untuk dikesan semasa pemasangan dan penyahpepijatan,LiegeGerakan platform mengangkat garpu gunting, tetapi disebabkan getaran dan kesan semasa proses operasi, kerosakan ini dikesan, terbukti sebagai bocoran minyak (air). Oleh itu, kebocoran cenderung berlaku semasa masa berjalan masuk. Kasihan, disebabkan kekurangan muatan kecil komponen yang baru terkumpul dan kesulitan dalam memastikan keseluruhan kebebasan muatan disebabkan pemasangan dan sebab lain, minyak (lemak) tidak mudah untuk membentuk filem minyak seragam di permukaan pecahan untuk mencegah pakaian. Ini mengurangkan efisiensi dan menyebabkan pemakaian awal yang tidak normal komponen. Dalam kes-kes yang berat, ia boleh menyebabkan goresan atau gigitan pada permukaan tegangan pemasangan ketepatan, yang menyebabkan kesilapan.


LiegePlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang sihat



Pemindahan barang antara lantai kilang industri, dan restoran di lantai kedua dan ketiga. Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

jumlah kosJika ada kerosakan semasa lif, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.

Hentikan kecemasan: Tekan tombol kecemasan untuk meningkatkan atau rendahkan mesin.

Scaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding, dan tindakan anti slip mesti diambil.

LiegeKebocoran berlaku kerana melepaskan, getaran, dan pengaruh panas pada permukaan penyegelan dan gabungan paip mesin; Sesetengah kerosakan, pemprosesan dan kerosakan lain adalah sukar untuk dikesan semasa pemasangan dan penyahpepijatan, tetapi disebabkan getaran dan kesan semasa proses operasi, kerosakan ini dikesan, terbukti sebagai bocoran minyak (air). Oleh itu, kebocoran cenderung berlaku semasa masa berjalan masuk. Kasihan, disebabkan kekurangan muatan kecil komponen yang baru terkumpul dan kesulitan dalam memastikan keseluruhan kebebasan muatan disebabkan pemasangan dan sebab lain, minyak (lemak) tidak mudah untuk membentuk filem minyak seragam di permukaan pecahan untuk mencegah pakaian. Ini mengurangkan efisiensi dan menyebabkan pemakaian awal yang tidak normal komponen. Dalam kes-kes yang berat, ia boleh menyebabkan goresan atau gigitan pada permukaan tegangan pemasangan ketepatan, yang menyebabkan kesilapan.

Check the welding condition of the connection point,LiegePlatform mengangkat trek panduan tetap, and if there is any looseness, please fix it in a timely manner.

Semak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidraulik, dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.


AngonoMaklumat produk lain
  • TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

    TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

  • TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

    TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

  • TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

    TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

  • Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

    Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

  • Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

    Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

  • Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

    Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

  • LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

    LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

  • LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

    LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

  • segera:Peringatan: Maklumat LiegePlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang siha memberi anda LiegePlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang siha oleh syarikat kami, perkhidmatan LiegePlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang siha dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LiegePlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang siha, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LiegePlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang siha. LiegePlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang siha di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LiegePlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang siha, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!