DishnaPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringApakah perbezaan antara pemeliharaan bermusim dan ber

masa pelepasan:2022-09-30 18:26:44 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:219

Petua teras:Dishna,Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Sema

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Pembuat pengubah kuasa

DishnaPembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada anda

Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

ChambishiApabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.


DishnaPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringApakah perbezaan antara pemeliharaan bermusim dan bermusim



Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Kadar penukar adalah: n = P / pxo%, iaitu, apabila kehilangan tembaga penukar sama dengan kehilangan besi, muatan penukar ialah: = P / PK. Pertimbangkan secara penuh kehilangan kuasa aktif disebabkan oleh kuasa reaktif dalam perisian sistem semasa operasi penukar. Pelarasan muatan ialah: ia boleh dilihat dari pengiraan formula muatan bahawa kadar besar penukar tidak berlaku apabila muatan penuh, Secara umum, ia adalah kira-kira %, tetapi apabila memilih kapasitas pengubah, kita perlu memilih pengubah yang berkesan mengikut keadaan muatan dan muatan, untuk membuat pengubah dalam keadaan pembangunan ekonomi dan mencapai tujuan penyimpanan kuasa.

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi,DishnaKeperlukan pemasangan untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak dalam, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Projek analisisUngkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan,DishnaPenukar yang ditenggelamkan minyak tenaga rendah, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan


DishnaPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringApakah perbezaan antara pemeliharaan bermusim dan bermusim



Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Bahan pemasanganLangkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas,DishnaPenukar 16 kV, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

DishnaSebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Hak cipta dan notis:
1. DishnaPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringApakah perbezaan antara pemeliharaan bermusim dan ber yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat DishnaPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringApakah perbezaan antara pemeliharaan bermusim dan ber, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan DishnaPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringApakah perbezaan antara pemeliharaan bermusim dan ber adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian DishnaPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringApakah perbezaan antara pemeliharaan bermusim dan ber mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Angonomengesyorkanberita
AngonoBerita terkini