MutsamuduPengubah kuasa frekuensi tinggiBeberapa kaedah rawatan biasa untuk mengekalkan pasif

masa pelepasan:2022-09-27 11:15:13 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:480

Petua teras:Mutsamudu,Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminatkV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nomi

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

MutsamuduPasar pengubah dalaman lambat

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

LangseyIn order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer,MutsamuduApa pengubah elektronik, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik


MutsamuduPengubah kuasa frekuensi tinggiBeberapa kaedah rawatan biasa untuk mengekalkan pasif



Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Untuk mempromosikan penggunaan pengubah penyimpanan tenaga, Kementerian Kewangan, Kementerian industri dan teknologi maklumat dan Komisi Pembangunan Negara dan Reform bersama-sama mempromosikan peraturan terperinci untuk pelaksanaan pengubah distribusi penyimpanan tenaga produk penyimpanan tenaga yang bermanfaat bagi projek rakyat sejak , menyediakan subvenci - yuan / KVA untuk pengubah penyimpanan tenaga.

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

Jabatan KualitiFuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.


MutsamuduPengubah kuasa frekuensi tinggiBeberapa kaedah rawatan biasa untuk mengekalkan pasif



Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Keperlukan piawaiPerbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, dengan kekuatan dan ketat yang baik we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam,MutsamuduPengubah kotak Amerika,MutsamuduGrad insulasi pengubah tenggelam minyak, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

MutsamuduKilang pengubah kuasa

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Hak cipta dan notis:
1. MutsamuduPengubah kuasa frekuensi tinggiBeberapa kaedah rawatan biasa untuk mengekalkan pasif yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat MutsamuduPengubah kuasa frekuensi tinggiBeberapa kaedah rawatan biasa untuk mengekalkan pasif, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan MutsamuduPengubah kuasa frekuensi tinggiBeberapa kaedah rawatan biasa untuk mengekalkan pasif adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian MutsamuduPengubah kuasa frekuensi tinggiBeberapa kaedah rawatan biasa untuk mengekalkan pasif mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Angonomengesyorkanberita
AngonoBerita terkini