AmboasaryMengulangi pengubah kotak lamaTeknologi pengukuhan baru

  • masa pelepasan:2022-10-01 23:47:52
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:221
  • Penerangan pantas:

    Amboasary,Syarikat pengubah jenis keringApabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah le

Kandungan artikel

Syarikat pengubah jenis kering

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

AmboasaryPenukar jenis kering biasa adalah peralatan elektrik yang penting, dan tekanan terus diatur. Namun, kerana keperluan tertentu, penukar jenis kering juga akan meningkatkan tekanan, dan seluruh proses meningkatkan tekanan sangat kompleks, dan terdapat banyak prinsip.

Berapa banyak pengubah kuasa

ZvishavanePengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa,AmboasaryMonitor pengubah minyak tertenggelam, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

Oleh itu, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas,AmboasarySenarai piawai kehilangan bagi pengubah jenis kering,AmboasaryPengubah kuasa 33kV, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.


AmboasaryMengulangi pengubah kotak lamaTeknologi pengukuhan baru



(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Dengan Vietnam dan Malaysia, projek percubaan penghantaran UHV pertama China, China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia, menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu, ia telah mempromosikan peningkatan dan kesempurnaan terus menerus teknologi pengubah tensi rendah.

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

PerincianAnalisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:


AmboasaryMengulangi pengubah kotak lamaTeknologi pengukuhan baru



Pada pengurusan muatan:

Kepastian KualitiKol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Apabila kuasa output P bagi pengubah sama dengan kuasa input P, efisiensi & ETA; Sama, pengubah tidak akan menyebabkan kehilangan. Tetapi sebenarnya, tidak ada pengubah seperti itu. Energi elektromagnetik pengubah sentiasa menyebabkan kehilangan kunci kehilangan semacam ini adalah kehilangan tembaga dan kehilangan besi. Kehilangan tembaga merujuk kepada kerugian disebabkan oleh bilangan pusingan koil pengubah. Apabila arus mempunyai demam menurut bilangan pusingan koil, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi, ia dipanggil kehilangan tembaga.

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

AmboasaryJika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

AngonoMaklumat produk lain
  • BerlinJembatan naik bimbitMod dan ciri operasi

    BerlinJembatan naik bimbitMod dan ciri operasi

  • BerlinMesin pembukaan hidraulik besarDedahkan cara menjaga keselamatan

    BerlinMesin pembukaan hidraulik besarDedahkan cara menjaga keselamatan

  • MercedesPengubah udara-sejuk tenggelam minyakKaedah pembuatan kaedah pelindapkejutan dan pembajaan

    MercedesPengubah udara-sejuk tenggelam minyakKaedah pembuatan kaedah pelindapkejutan dan pembajaan

  • Bochum-HordelPembuat harga trak angkat hidraulikCara menangani penampilan

    Bochum-HordelPembuat harga trak angkat hidraulikCara menangani penampilan

  • Bochum-HordelJembatan naik bimbit hidraulikJurang dalam sebut harga industri

    Bochum-HordelJembatan naik bimbit hidraulikJurang dalam sebut harga industri

  • BeuhatufJembatan boarding tetapPenyelidikan kaedah pengesanan

    BeuhatufJembatan boarding tetapPenyelidikan kaedah pengesanan

  • BeuhatufJembatan naik bimbit 10 tonCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

    BeuhatufJembatan naik bimbit 10 tonCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

  • BeuhatufMesin pembukaan lembaran automatikCara menghasilkan

    BeuhatufMesin pembukaan lembaran automatikCara menghasilkan

  • segera:Peringatan: Maklumat AmboasaryMengulangi pengubah kotak lamaTeknologi pengukuhan baru memberi anda AmboasaryMengulangi pengubah kotak lamaTeknologi pengukuhan baru oleh syarikat kami, perkhidmatan AmboasaryMengulangi pengubah kotak lamaTeknologi pengukuhan baru dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AmboasaryMengulangi pengubah kotak lamaTeknologi pengukuhan baru, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AmboasaryMengulangi pengubah kotak lamaTeknologi pengukuhan baru. AmboasaryMengulangi pengubah kotak lamaTeknologi pengukuhan baru di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AmboasaryMengulangi pengubah kotak lamaTeknologi pengukuhan baru, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!