DernaKarakteristik pengubah distribusi jenis keringApa kategori

  • masa pelepasan:2022-09-30 18:57:11
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:249
  • Penerangan pantas:

    Derna,Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak per

Kandungan artikel

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

DernaDi atas dan tengah tangki minyak pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage,DernaPengubah utama dan pengubah distribusi, resulting in insulation damage.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

LokerenOleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca,DernaPemilihan pengubah jenis kering, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.


DernaKarakteristik pengubah distribusi jenis keringApa kategori



Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Pengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah,DernaPengatur penurunan minyak kuasa tinggi, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Di mana saya boleh mencarinya?Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak


DernaKarakteristik pengubah distribusi jenis keringApa kategori



Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Penjagaan peralatanBunyi dalam kes kegagalan fasa

Penyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa

AngonoMaklumat produk lain
  • CasoriaPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaApa ciri-ciri barisan pengeluaran sekurang-kura

    CasoriaPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaApa ciri-ciri barisan pengeluaran sekurang-kura

  • CasoriaLif dalam rumah kecilMemacu pembangunan industri

    CasoriaLif dalam rumah kecilMemacu pembangunan industri

  • RecifePenukar tegangan tinggi tenggelam minyakUnik

    RecifePenukar tegangan tinggi tenggelam minyakUnik

  • PollyPlatform mengangkat hidraulik mekanikKemudahan jentera semakin terserlah

    PollyPlatform mengangkat hidraulik mekanikKemudahan jentera semakin terserlah

  • PollyFixed hydraulic boarding bridgeBeberapa salah faham utama mengenai penyelenggaraan

    PollyFixed hydraulic boarding bridgeBeberapa salah faham utama mengenai penyelenggaraan

  • RyanJembatan boarding tetap sederhanaKaedah penyebaran harus disesuaikan dengan keadaan setempat

    RyanJembatan boarding tetap sederhanaKaedah penyebaran harus disesuaikan dengan keadaan setempat

  • RyanPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaBerkualiti tinggi dan harga rendah

    RyanPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaBerkualiti tinggi dan harga rendah

  • RyanLif dua tingkat rumahSokongan penyelenggaraan yang komprehensif

    RyanLif dua tingkat rumahSokongan penyelenggaraan yang komprehensif

  • segera:Peringatan: Maklumat DernaKarakteristik pengubah distribusi jenis keringApa kategori memberi anda DernaKarakteristik pengubah distribusi jenis keringApa kategori oleh syarikat kami, perkhidmatan DernaKarakteristik pengubah distribusi jenis keringApa kategori dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk DernaKarakteristik pengubah distribusi jenis keringApa kategori, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian DernaKarakteristik pengubah distribusi jenis keringApa kategori. DernaKarakteristik pengubah distribusi jenis keringApa kategori di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di DernaKarakteristik pengubah distribusi jenis keringApa kategori, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!