AdjadabiaKapansansi kuasa pengubahPerkara yang memerlukan perhatian dalam cuaca panas

  • masa pelepasan:2022-09-30 15:16:52
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:98
  • Penerangan pantas:

    Adjadabia,Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan dan muatan akan be

Kandungan artikel

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

AdjadabiaAnalisis penyimpanan kuasa pengubah

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

KonongoOleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti,AdjadabiaPenawaran pengubah kuasa,AdjadabiaJenis kering atau pengubah tenggelam minyak untuk pengubah kotak, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.


AdjadabiaKapansansi kuasa pengubahPerkara yang memerlukan perhatian dalam cuaca panas



Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda,AdjadabiaPasar industri pengubah jenis kering, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan, AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Rakomendasi dan konsultasiApabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, dan tidak boleh ada tanah.

Operasi pengubah tenggelam minyak


AdjadabiaKapansansi kuasa pengubahPerkara yang memerlukan perhatian dalam cuaca panas



(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

analisisPengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Seharusnya dikatakan selepas perkembangan tahun-tahun ini, tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa, dan tingkat kualiti tidak berbeza dari tingkat barang luar negeri& rdquo; Orang yang bertanggungjawab atas Persekutuan Perubahan Persekutuan Peralatan Rumah China mengatakan.

Manufacturing process and steps of dry-type transformer

AdjadabiaManufacturing process and steps of dry-type transformer

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

Mod wayar pengubah jenis kering:

AngonoMaklumat produk lain
  • LuccaPlatform penangkapan automatik aliran aluminumBoleh membuat kesan yang memutarbelitkan

    LuccaPlatform penangkapan automatik aliran aluminumBoleh membuat kesan yang memutarbelitkan

  • LuccaPlatform mengangkat tali aluminumPrinsip dan penyelesaian masalah produk

    LuccaPlatform mengangkat tali aluminumPrinsip dan penyelesaian masalah produk

  • Primero de EneroPembuat pengubah kotak berulangFokus untuk pergi ke peringkat antarabangsa

    Primero de EneroPembuat pengubah kotak berulangFokus untuk pergi ke peringkat antarabangsa

  • Mata Air ColoradoPlatform angkat hidraulik bergerakPerkadaran varieti sinergistik

    Mata Air ColoradoPlatform angkat hidraulik bergerakPerkadaran varieti sinergistik

  • Mata Air ColoradoJembatan naik bimbit hidraulikAspek mana yang digunakan terutamanya

    Mata Air ColoradoJembatan naik bimbit hidraulikAspek mana yang digunakan terutamanya

  • SchiedanJembatan boarding platform pemuatan bekasBolehkah penyimpangan ketepatan dibenarkan

    SchiedanJembatan boarding platform pemuatan bekasBolehkah penyimpangan ketepatan dibenarkan

  • SchiedanPlatform penangkapan gaya tahapTerobosan baru dalam teknologi kecekapan

    SchiedanPlatform penangkapan gaya tahapTerobosan baru dalam teknologi kecekapan

  • SchiedanPlatform mengangkat talian aluminumPilih juga dengan teliti

    SchiedanPlatform mengangkat talian aluminumPilih juga dengan teliti

  • segera:Peringatan: Maklumat AdjadabiaKapansansi kuasa pengubahPerkara yang memerlukan perhatian dalam cuaca panas memberi anda AdjadabiaKapansansi kuasa pengubahPerkara yang memerlukan perhatian dalam cuaca panas oleh syarikat kami, perkhidmatan AdjadabiaKapansansi kuasa pengubahPerkara yang memerlukan perhatian dalam cuaca panas dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AdjadabiaKapansansi kuasa pengubahPerkara yang memerlukan perhatian dalam cuaca panas, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AdjadabiaKapansansi kuasa pengubahPerkara yang memerlukan perhatian dalam cuaca panas. AdjadabiaKapansansi kuasa pengubahPerkara yang memerlukan perhatian dalam cuaca panas di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AdjadabiaKapansansi kuasa pengubahPerkara yang memerlukan perhatian dalam cuaca panas, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!