MisurataJulat suhu operasi pengubah jenis keringMelindungi keadaan perlindungan

  • masa pelepasan:2022-09-30 12:59:32
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:592
  • Penerangan pantas:

    Misurata,Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupanMod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf

Kandungan artikel

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

MisurataKeperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

DesarmesKol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa


MisurataJulat suhu operasi pengubah jenis keringMelindungi keadaan perlindungan



Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Pengurusan kualiti JumlahKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Bahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup,MisurataPrinsip pengubah kuasa, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.


MisurataJulat suhu operasi pengubah jenis keringMelindungi keadaan perlindungan



Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

servis teknikalBagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Ini ialah contoh teknik penggunaan kuasa sebagai penyimpanan kuasa. Alasan utama ialah kaedah pengiraan biasa mengabaikan kehilangan tembaga.

Operasi pengubah tenggelam minyak

Misurata(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih,MisurataIsolasi minyak pengubah jenis minyak, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi,MisurataHarga pengubah jenis kotak 500 KVA, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

AngonoMaklumat produk lain
  • HoornJambatan naik TaibianKualiti pengeluaran dan pemprosesan sangat kuat

    HoornJambatan naik TaibianKualiti pengeluaran dan pemprosesan sangat kuat

  • HoornPlatform mengangkat legu aluminium tunggalCara meningkatkan inventori

    HoornPlatform mengangkat legu aluminium tunggalCara meningkatkan inventori

  • HoornLift untuk villa keluarga tiga lantaiUntuk memperbaiki acuan

    HoornLift untuk villa keluarga tiga lantaiUntuk memperbaiki acuan

  • ClevelandPlatform angkat hidraulikApakah syarat pemilihan roda panduan

    ClevelandPlatform angkat hidraulikApakah syarat pemilihan roda panduan

  • ClevelandJembatan pengangkutan gudangTerdapat beberapa jenis cara memilih

    ClevelandJembatan pengangkutan gudangTerdapat beberapa jenis cara memilih

  • VicenzaJambatan naik jenis jambatanBentuk selangit

    VicenzaJambatan naik jenis jambatanBentuk selangit

  • VicenzaPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriDi manakah perbezaan klasifikasi

    VicenzaPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriDi manakah perbezaan klasifikasi

  • VicenzaMemuatkan mesin tipping hidraulikPembalikan

    VicenzaMemuatkan mesin tipping hidraulikPembalikan

  • segera:Peringatan: Maklumat MisurataJulat suhu operasi pengubah jenis keringMelindungi keadaan perlindungan memberi anda MisurataJulat suhu operasi pengubah jenis keringMelindungi keadaan perlindungan oleh syarikat kami, perkhidmatan MisurataJulat suhu operasi pengubah jenis keringMelindungi keadaan perlindungan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MisurataJulat suhu operasi pengubah jenis keringMelindungi keadaan perlindungan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MisurataJulat suhu operasi pengubah jenis keringMelindungi keadaan perlindungan. MisurataJulat suhu operasi pengubah jenis keringMelindungi keadaan perlindungan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MisurataJulat suhu operasi pengubah jenis keringMelindungi keadaan perlindungan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!