ThikaGambar pengubah kuasaDokumen berkualiti

  • masa pelepasan:2022-09-29 11:11:56
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:229
  • Penerangan pantas:

    Thika,Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.Penukar jenis keringThikaKaedah sentuha

Kandungan artikel

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Penukar jenis kering

ThikaKaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil,ThikaSuhu operasi normal bagi pengubah jenis kering, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

KruApakah mod kawat pengubah jenis kering?

Oil leakage of cast iron parts

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.


ThikaGambar pengubah kuasaDokumen berkualiti



Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Semacam peralatan rangkaian kuasa yang menukar tekanan kerja dan semasa menurut undang-undang asas kesan magnetik semasa. Dalam seluruh proses penghantaran kuasa dan pengubahan rangkaian kuasa, diperlukan untuk melakukan pengubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah menurut pengubah untuk mengurangi kehilangan tenaga elektromagnetik dalam seluruh proses. Oleh itu, konsumsi kuasa kilang pemprosesan semua terhubung dengan bekalan kuasa tukar kV, yang diubah menjadi tenaga elektromagnetik tegangan bawah melalui pengubah.

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

pengetahuanPerformasi dan parameter utama komposit logam umum pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan tembaga, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

Penukar jenis kering

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.


ThikaGambar pengubah kuasaDokumen berkualiti



Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

NyahkiraSpesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan,ThikaHarga pengubah jenis kering 100 KVA, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Pembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada anda

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

ThikaSecara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi,ThikaStruktur pengubah jenis kering luar, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

AngonoMaklumat produk lain
  • AbundantPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaBagaimanakah ia berfungsi?

    AbundantPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaBagaimanakah ia berfungsi?

  • AbundantLift penglihatan villa rumahPengesanan saiz

    AbundantLift penglihatan villa rumahPengesanan saiz

  • DeliciasApakah suhu permulaan penggemar pengubah jenis keringPemasaran internet membawa peluang baru

    DeliciasApakah suhu permulaan penggemar pengubah jenis keringPemasaran internet membawa peluang baru

  • KastrikumPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingProses pengeluaran

    KastrikumPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingProses pengeluaran

  • KastrikumFixed boarding bridgeModel pengeluaran

    KastrikumFixed boarding bridgeModel pengeluaran

  • PemulihanPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftUntuk apa itu

    PemulihanPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftUntuk apa itu

  • PemulihanPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKeberkesanan kos industri

    PemulihanPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKeberkesanan kos industri

  • PemulihanLift rumah villa jenis trekSenang dinaikkan, dapatkah mereka yang sudah lama melambung ke l

    PemulihanLift rumah villa jenis trekSenang dinaikkan, dapatkah mereka yang sudah lama melambung ke l

  • segera:Peringatan: Maklumat ThikaGambar pengubah kuasaDokumen berkualiti memberi anda ThikaGambar pengubah kuasaDokumen berkualiti oleh syarikat kami, perkhidmatan ThikaGambar pengubah kuasaDokumen berkualiti dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ThikaGambar pengubah kuasaDokumen berkualiti, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ThikaGambar pengubah kuasaDokumen berkualiti. ThikaGambar pengubah kuasaDokumen berkualiti di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ThikaGambar pengubah kuasaDokumen berkualiti, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!