NavrongoBerapa banyak pengubah kotak 250kVAGambaran keseluruhan dan klasifikasi

  • masa pelepasan:2022-09-29 08:01:02
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:258
  • Penerangan pantas:

    Navrongo,Kebocoran minyak di flange looperkonduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap k

Kandungan artikel

Kebocoran minyak di flange looper

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

NavrongoBanyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian,NavrongoPiawai pemeliharaan pengubah jenis kering, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

CatanzaroSelepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?


NavrongoBerapa banyak pengubah kotak 250kVAGambaran keseluruhan dan klasifikasi



Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering,NavrongoPengubah jenis kotak 1250, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Dry type transformer factory

Interpretasi dan pengamatanAlasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, segel flange,NavrongoProtection grade of oil immersed transformer, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.


NavrongoBerapa banyak pengubah kotak 250kVAGambaran keseluruhan dan klasifikasi



Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Pemasangan berfungsiBahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

Bagaimana memilih pengubah jenis kering

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

NavrongoKaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Pemburukan pengisihan Solenoid

AngonoMaklumat produk lain
  • Le MansGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiMengelupas kerosakan dan lang

    Le MansGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiMengelupas kerosakan dan lang

  • Le MansStage elevatorAdakah anda tahu kaedah pengiraan berat badan

    Le MansStage elevatorAdakah anda tahu kaedah pengiraan berat badan

  • SabanillaKomponen pengubah terbenam minyakTidak konvensional

    SabanillaKomponen pengubah terbenam minyakTidak konvensional

  • KeseronokanPlatform mengangkat hidraulik mekanikApa yang tersembunyi di sebalik

    KeseronokanPlatform mengangkat hidraulik mekanikApa yang tersembunyi di sebalik

  • KeseronokanJembatan boarding tetapMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri

    KeseronokanJembatan boarding tetapMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri

  • RamsayPaksi penerbangan tetap hidraulikMeningkatkan susun atur struktur perindustrian

    RamsayPaksi penerbangan tetap hidraulikMeningkatkan susun atur struktur perindustrian

  • RamsayHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahProsedur operasi untuk pemasangan dan pembongkara

    RamsayHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahProsedur operasi untuk pemasangan dan pembongkara

  • RamsayTahap angkat tetapTahap prestasi

    RamsayTahap angkat tetapTahap prestasi

  • segera:Peringatan: Maklumat NavrongoBerapa banyak pengubah kotak 250kVAGambaran keseluruhan dan klasifikasi memberi anda NavrongoBerapa banyak pengubah kotak 250kVAGambaran keseluruhan dan klasifikasi oleh syarikat kami, perkhidmatan NavrongoBerapa banyak pengubah kotak 250kVAGambaran keseluruhan dan klasifikasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk NavrongoBerapa banyak pengubah kotak 250kVAGambaran keseluruhan dan klasifikasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian NavrongoBerapa banyak pengubah kotak 250kVAGambaran keseluruhan dan klasifikasi. NavrongoBerapa banyak pengubah kotak 250kVAGambaran keseluruhan dan klasifikasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di NavrongoBerapa banyak pengubah kotak 250kVAGambaran keseluruhan dan klasifikasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!